Monday, August 12, 2013

Reykjavik - nummiüledoos

see on õudne, kui palju asju siin linnas ühe päeva sisse mahtuda võib. õudne, ma ütlen. mul pole õrna aimugi, kui kaua ma siin juba olnud olen! ja nii palju on juhtunud! ja kõik on kogu aeg nii NUNNU!


 vaade kohtlaselt suure kiriku otsast mäetipust
 eile paistis PÄIKE ja täna paistab ka, täiesti uskumatu
 islandlased võtavad oma aknalauakolakompositsioone umbes sama tõsiselt, kui tartlased. võimalik, et veel tõsisemalt. :D
samuti võtavad asja tõsiselt kassid, keda on umbes kuus korda nii palju, kui karlovas, ning lapsed, kes kasvavad siin üles suhteliselt metsikult. 
 sellel rõdul tahaks kohvitada
 tänaseks on mul artist blind date tsikiga, kes seal tellingute otsas kõrgustes elu eest maalib. sellest järgmises saates:D järgmises saates, mulle tundub, räägitakse ka tänavakunstist, sest olen sattunud linna, mis on täielikus tänavakunstipöörises, ning keeb päris huvitaval kombel kõiksugu debattidest. NII PÕNEV

ja siin on veel niisama nummisid pilte



ja varsti peaks see fotopraks ka pihta hakkama. mul on nii palju asju, mida oodata, et mine või hulluuuuks :)



No comments:

Post a Comment