Monday, October 22, 2012

mu suvepraktika näitus







nummi näitusekirjeldus kirjast kalev vapperile

"ma muutun rändavaks galeriiks. ma muutun elusaks galeriiks, kellest mööda rännatakse. see on drive-in kiirgalerii. see on eksperiment - kas inimesed peatuvad, et nautida imelisi fotosid eksootilisest Eestimaa suvest? või kiirustavad nad lihtsalt mööda? võib-olla kiirustavad nad mööda ja hakkavad pärast oma mõtteis pilte vaatama. ehk jääb neile midagi kripeldama.
muutudes kõndivaks näituseks lahustan ma galerii seinad foto ümbert. ma kaotan igasuguse suhte foto ja traditsionaalse mõiste "sein" vahel. minust saab sein, kellega saab rääkida. sein, kellega rääkimine ei ole nagu seinaga rääkimine.

kuna tegu on kiirgaleriiga, ei jää näitus pikaks ajaks püsti. ta on ju ikkagi inimene.
üritust filmitakse

kuidas tundub siuke mõte
ma tahan saaremaale tagasi. täpselt sinna aega. seal oli nii tore."

No comments:

Post a Comment